Seg söndag

Detta va en riktigt seg söndag. Men självklart kryddades den m lite såpainslag...tyvärr vardag för mig vid de här laget. Fast denna gång var det eg inte jag personligen som var inblandad även om det var jag som var ämnet...!
   Stackars S (som messade mig i måndags) hade tydligen idag gjort en fin staus på sin fb som handlade om mig och saker hon TROR ja tycker (!) Självklart stöttar hennes vänner hennes utifrån hennes sits men vissa hade tydligen även sagt t henne att inte bry sig om va ja säger o gör. Mkt bra vänner tycker ja ;o) Jag kan ju få deras mailadreser så kan ja berätta sanningen sett från MIN vinkel. Hade ju varit intressant, hihi.

Men hur som helst så får ja vet detta från min prinsessas gudmor som fram tills nu haft S som vän på fb. För barnens skull och även pga sitt stora hjärta. Själv har ja tyckt att de varit jobbigt ett par ggr för ja har ju börjat undra hur nära vänner de eg är...men de har hon bevisat för mig nu. (Ja vill bara säga att ja inte tycker att man MÅSTE välja sida som vän, men ibland blir de omöjligt att INTE göra de...) hon mailar henne och säger bla att hon tycker de e för privat att skriva ut där och att de e fult att säga så om mig. Att hon bara vill barnens bästa och att hon tycker att S och J ska ta tag i sina problem. Hon fick snart ett väldigt snutigt och ohyfsat svar från S. Intressantaste stycket var nog de när hon påstår sig ha försökt samarbeta m mig men att ja inte ville....
   Jag måste säga att ja nog behöver exempel på vad hon menar eftersom detta aldrig kan ha kommit t min kännedom. Sen kan ja nog säga att ja absolut aldrig velat ha nåt me henne att göra men men... De enda ja varit svår m e att ja vägrat överlämning at lilla A mellan S och mig då ja anser att föräldrarna först måste kunna samarbeta innan man blandar in en tredje part.

Gudmor svarar ytterligare en gång och personligen tyckte ja inte de gav S mkt utrymme att svara ytterligare en gång. Hon visade tydligt vart hon stod. I samma veva kom J upp om t oss för att säga hejdå t A innan han körde hemmåt. Ja visade honom va som skett o han säger sig ha sagt ifrån. Även lösenord t hans fb har hon o kan därmed själv gå in o styra vad "han" skriver o tycker.... Pudelns kärna e väl att att S mår dåligt, ja vet precis hur hon känner sig. Osäker och sårad men med en skillnad mot mig. J hade inget barn när vi träffades men de hade han nu och de visst hon om. Ändå vill hon ha ett liv m honom som om han INTE hade de... Kanske dom kan komma över det...Kan tycka väldigt synd om barnen om det INTE blir så...men ja e inte helt säker på att de går.... Och just nu i min söndagströtta dimma så kan ja känna att de varit väldigt skönt att slippa allt sånt här och de va som krävs så låt de bli så då.... Men personligen så - och det gjorde ja klart för J denna helg - så e ja verkligen inte intresserad av att få honom tebax...

Ja idag varade dramat i mindre än en timme o ja slapp va delaktig. Ska kämpa o tänka positivt...bra start va? ;o)
 


Kommentarer
Postat av: frugan

Hon är en riktig looooooooser.... hon verkar ha glömt vem som hade honom först... He wasnt man enough for me.. Sjung den låten för henne !!

2010-09-26 @ 23:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0