Trakasserad

Nä nu blir ja så himla trött!!! Förutom alla känslostormar som sker m mr R i mitt huvud så finns de alltid något mer som gör att fokus hamnar på sniskan!!! Har blivit sms-trakasserad nu i nästan en timme. Detta betyder att ja nog borde dra sammanfattningen om A´s pappa J o hans nya tjej S.... Men väldigt väldigt kort (och alla fakta har ja ju inte ändå så...) Hans o mitt förhållande va allt annat än bra. Misstänkte ständigt otrohet och visste att han ofta slängde ut krokar t höger o vänster då han e i ett ständigt behov av bekräftelse...

Hur som haver så upptäcker ja att han messar t fem-sex olika tjejer...inga kul sms alls att läsa när man ändå tror att vi jobbar på de vi har. Spolar framåt lite...han blir slutligen ihop m en av tjejerna, de flyttar ihop i vår lägenhet (mina kläder va ff i garderoben...!) De får så småningom flytta då Tingsrätten anser att ja har större behov av boendet då dottern va mest hos mig. Jag vet ju nu va han går för o skulle dessutom inte vilja ta i honom m tång men vill ha en bra relation t honom då vi ska kunna prata om A...

De skaffar ett eget barn o den den kontakt som A och S haft - som ja glatt uppfattat som god - blir nu katastrof!!! Lillan känner att hon inte är lika välkommen längre o S åtsidosätter henne ständigt. Förvisso fattar ja att eget kött o blod går före men de e ändå en syster!!! J e skyldig mig en del pengar o även lite saker har han som e mina. Ja tjatar ständigt o ofta säger han att han ska fixa de men ångrar sig hela tiden. Vi kör all kontakt via mail och sms då ja vill ha svart på vitt vad som sägs.

Vid ett par tillfällen har hon skickat sms t mig som inte är speciellt trevliga. Ja har hemligt nummer och ber J säga t henne att lägga av. All kontakt ska ske via honom o mig o om hon har åsikter får hon ta de m HONOM o inte mig! Detta gör att hans o min kontakt blir riktigt dålig flera ggr så ja säger t honom att om han inte får stopp på detta så gör ja en anmälan mot henne ang trakasserier. Sms:en slutar men vid ett tillfälle börjar hon även MAILA. Detta via en mail som ja trodde va hans och därmed utgick från att svaren va från honom. 

Ikväll började det igen!!! "Du ringer inte J för att DU har problem. Prata du m alla dina kompisar. S"
   Ja blev helt skakig! De andra gångerna har ja inte ens gett henne svar utan tagit de m honom. Ikväll tog ja o sa henne ett o annat. Fick dummare o dummare svar om hur barnslig ja e osv... Funderar nästan på o lägga ut sms:en här.... Hon nämner en massa detaljer som hon dessutom omöjligt bör kunna veta... Saker som man kan utläsa från facebook tex. Så nu har ja rannsakat mig själv vilka ja har på fb som skulle kunna berätta för henne om vad som står. Skickade ett sista oxå där ja bara undrade EN sak..."Eftersom de dock va du som började skirva...va händer om ja kontaktar J?" Inget svar.....

Börjar bli lite dåsig nu... Men ska se om ja kan få ut en liten del av de ja jobbat m de tidigare dagarna... Så ja känner att denna dagen gett NÅGOT gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0