Tjejkväll

Efter en hel spontandag med syster P så sitter ja här nu o käkar snabbisar och risgröt. Har satt toning i mitt hår för ja blev SÅ deppig över att se min utväxt... Sen får vi se hur poppis detta blir hos frissan... Ska alldeles strax skölja ur o sen blir de t o kämpa sig ut i stormen för lite tjejkväll hos CI.
   Hade nästan glömt bort att vi bokat detta o ja e ju inte riktigt mig själv om man säger så... Inte inhandlat något alls att bidra med så ja hoppas de e ok att ja bara tar m mig egen dricka..haha! Gillar ändå öl bättre än vin vilket de andra inte gör, så ja tror inte de blir alltfär besvikna. Skönt o ockupera min hjärna m lite annat så ja slipper älta... Enda ja sörjer m dagen idag e att ja inte hunnit bearbeta allt ja hitta i dagboken igår som ja totalt förträngt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0