Tankepaus

Personer som träffar mig uppfattar nog alltid mig som väldigt öppen och spontan. Då blir de alltid lika förvånade om de får nys om en gnutta av min inre personlighet. Det rimmar illa m ytan... Men idag har jag av en ny vän fått höra många kloka ord som jag sen ägnat större delen av eftermiddagen åt att smälta...

Får lite dåligt samvete över att ja inte pluggat som ja borde. Jag öppnade mina sista uppdrag i administrations-kursen och upptäckte en massa tekniska problem. Då tappade jag sugen igen, men har förlikat mig m att jag måste ta mig den här tiden för mig själv. Jobbar hårt med första delen av mina märkliga förhållanden... Kanske var detta min väckarklocka. För när ja känner av mina symptom...ja då blir ja nervös...ångest e inte o leka med. det vet alla som varit inne i det eller är....

Men nu måste ja gå o hämta min lilla älskling på dagis. Få se va hon berättar för kul ida...hoppas bara suset i mina öron vill försvinna så....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0