Sovmorgon

Har inatt sovit lite bättre tack vare lite hjälp av en liten pilla. Gillar inte sömntabletter men ibland kan det vara nödvändigt för vem blir inte helt koko om man inte får sova ordentligt? Idag var det dessutom lite sovmorgon eftersom pappan skulle komma och träffa lilla A nu på förmiddagen. SÅ skönt att det funkar o vistas i samma rum igen. Hade inte mkt hemma men vi lyckades få ihop en frukost iaf och A tyckte det va helt underbart. Sen va ja i stort behov av att fylla köket m lite matvaror vilket alltid är ett projekt när man inte har bli längre. 
   De körde mig t Maxi sen stack dem ut på lite egentid, vilket hon inte är bortskämd med. När ja va klar behövde ja bara slå en signal o så blev ja hämtad o fick hjälp m alla saker. Inget ja heller är bortskämd m! A va överlycklig o sen körde J henne t parken där dagis nu befinner sig för grillning.

Min klump i magen försvinner inte, men ja MÅSTE ta tag i detta. Har börjat bena i all gammalt skit nu. Måste komma på va de är JAG kan påverka i mitt val av killar. Alla säger nämligen vilken fantastiskt tjej ja e! Bra mamma, snäll, trevlig, rolig, vacker, ödmjuk, jordnära, världens största hjärta osv osv.... men om allt detta stämmer så fattar ju inte ja varför ja inte hittar nån kille som vill dela resten av sitt liv m mig? Varför drar ja bara till mig otrogna, omogna kräk?
   Alltså ja har inte nga större problem o dra till mig killar, men att hitta nån som det är okomplicerat o enkelt med verkar lixom inte ligga för mig...? När ja möter nån som verkar bra e dom inte intresserade utan ja får de omöjliga fallen, eller dom som e upptagna eller har intressen i nån annan.... Fick dock världens bästa komplimang av en man förra veckan när ja gnällde över killars dumhet. Han anser att de då måste ha en gen som kantrat!! Hahahahaaa.... De e sånt ja måste leva på för att inte gå under..

Nä nu ska ja kolla vad som står i mailet från csn. Äntligen så har de iaf fått min ansökan. Kanske kan betyda att det snart kommer ett besked?? Vem vet. Dessutom köpte ja fyra trisslotter idag. Resonerar så att så mkt otur ja har i kärlek så borde ja ju ha lite tur i spel iaf.... ;o)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0