Sömnlös

Inte många timmars sömn inatt...tre kanske? Klarade inte av att somna...mådde illa, skakade och fick skitont i huvet. Tog en värktablett o hämtade in min lilla prinsessat till min säng. Ville bara ha henne nära...vaknade tusen gånger o ältade. De värker i hjärtat, i kroppen, huvet, i mina ögon. Ser ut som en svullen fisk i huvet nu!
   När klockan ringde ville ja bara dö!!! Vi kröp upp o min älskling va så duktig...inget bråk alls o gjorde som ja sa hela tiden. Kände nog på sig att mamma inte riktigt va sig själv....

Har redan läst chattkonversationen från igår igen o Frugan som följde m hem efter dagis läste oxå den. Jag kan inte fatta!!! Menar han att ja ska va reserv eller va fan menar han? Han vill "verkligen inte förlora kontakten m mig".... Hon blev oxå konfunderad. "Han verkar inte helt omöjlig" va hennes kommentar. Jag kan ju tycka att de e schysstare att säga rakt ut att "nu har ja träffat nån o ja vill satsa på de"...ok om man vill försöka va vänner så småningom, men ja förstår inte.... de lixom inte så att vi haft så mkt aktiviteter för oss el gemensamma intressen att vi har DET att bygga på. Förra gången vi bröt va de aldrig nåt snack om att va vänner el att höras... Då gick han tebax t sitt ex som han lämnat ett par veckor innan vi började ses....

Va så oförberedd på detta trots allt. Visst intalade ja mig själv att om de e meningen att de ska va vi så blir de det om ett år... De gör inget om vi träffar andra under tiden. Men då föreställde ja väl mig att vi skulle hålla de för oss själva o att de va oseriösa träffar såklart... Nä detta gör så ONT!!! Fattar inte hur ja ska ta mig igenom dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0