Kryss i taket

Nähä de bidde inget för del två ikväll. Valde faktiskt att lämna in sista uppdraget i kursen administration ist. Kändes vuxet o klokt mitt i min röriga hjärna. Men guuud va ja hatar min dator just nu....Skrev allt o sparade det innan men nu så va alla ändringar borta m vinden! Väldigt frustrerande men å andra sidan gjorde de att de andra problemen oxå försvann....iaf en liten stund. Snart dax o lägga huvudet på kudden och hoppas att denna nattens sömn blir minst lika bra som förra. Känner mig som en ny människa när inte sömnbristen gör allt värre.... 

Smågluttar lite på Skånefruar och kan inte låta bli att förundras över att vi kollar på detta o att vi dessutom lägger energi på att prata om de imorrn - även om de skrattas oxå ;o) Låter hjärnan vandra lite. J ringde innan ida och berätta att han kommer t stan i helgen. Han har blivit duktigare på att medd mig i tid nu så att ja kan planera lite bättre. Detta gör att han säkert kan få träffa sin lilla tös. Bättre lite än inget alls. Sist blev de ju en provisorisk frukost o 45 min på en lekplats men hon tyckte de va underbart. Vet inte riktigt när han börjar jobba iofs men bara de att ja redan vet....FYRA dagar INNAN....Kryss i taket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0