Klagomail

Åh va irriterande när man äntligen tar tag i saker o ting! Har haft två klagomail ja ska skicka men dragit mig för det... Tar äntligen tag i de o tror ni då tekniken e m??? Nope! Blir så trött för ja brukar sällan heller ta vidare mina klagomål så långt. Mest t mina vänner o sen e de bra. Men ibland måste man bara göra sin röst hörd och så va de i detta fall. Men men, nya tag imorgon.
   Ja e sån som måste ladda för o komma t skott lixom. Sen känns de ju så BRA efteråt, så varför kan ja inte bara fokusera på känslan som kommer SEN så kanske allt hade varit lättare att ta tag i? Usch ja....

Idag känns de inte som ja gjort många knop, men ja ser ju runt mig att de ändå hänt en del. Mailat m skolan och min chans t 75% studiemedel ökade något idag. Men lite knäckt e ja ändå för hur ja än vänder o vrider på de kommer ja inte ha råd m mina utgifter...om ja inte jobbar svart, skaffar en inneboende eller rånar en bank. Tyvärr verkar all tre sakerna lika motbjudande men den sista som enklast så... Ja ja, hör ni om ett bankrån i södra sverige under helgen så va de bara ja som behövde dryga ut kassan ;o)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0