Fullmåne

Hade en liten spontan myskväll igår hos Frugan o lille N. Våra barn va lite trötta o lite snoriga (som alla dagisbarn mellan september o april). När vi kom hem va de inga problem för lilla A att somna o ja kunde göra klart del två...  Skönt att va lite produktiv! Tog mina örter för ja kände på mig att sömnen skulle bli sådär. Om nån undrar så e de Valeriana ja tar ;o) naturläkemedel! Har sovit, visst, men vaknat 5000 ggr!!! Lilla A sov t nästan halv nio så ja e mkt nöjd men själv kunde ja inte komma upp!

Sitter dock nu m kaffet o myser m A. Dagis har planeringsdag så då e de bara t o snällt ställa in jobb o plugg... Men Frugan o ja har iaf en plan för dagen. Så fort vi kommit i kläderna (A e klar!) så ska vi dit bort o så får ungarna underhålla sig själva medans vi pluggar lite. Sen ska vi hjälpas åt o städa - du får hjälpa mig nästa v Wifey! - för imorrn har hon kändisfest :o) Ikväll har hon middag för sin farbror. Gillar när hon planerar mitt liv.. ;o)

De värsta m o vakna så många ggr som ja gjort e att de finns alldeles för många tillfällen att börja älta. Alla problem blir så stora och detaljerna vääääldigt många. Drömmen om R som min framtid återkommer såklart oxå vid de här tillfällena men ja måste verkligen försöka släppa de nu....kommer bli totalt ding i huvet!!! Skulle nog behöva vägledning a la B.....ringer du igen Frugan? ;o)
(Ja veet ja e en fegis...)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0