Arg

Jaha...då har ja pratat m Csn nu då och de visa sig att de e tack vare att Hermods meddelat att jag började studera redan i juli. Detta gör då att jag blir beviljad 50% och därmed kunde ja även lägga ner resten av mina frågor. Började genast räkna på hur ja skulle kunna jobba. Med csn så har ja redan passerat alla gränser eftersom ja jobbat för mkt innan. Moment 22 igen alltså.... Om ja ska jobba "så lite som möjligt" och skippa csn så måste ja jobba 30 timmar i veckan och därmed kommer ja inte orka plugga så mkt som ja vill...

Detta känns som en riktigt arg dag mao! E arg på csn, arg på skolan, arg på R, arg på mig själv, arg på min rygg, arg på min ekonomi, arg på min lathet, arg på att varmvattnet e avstängt.... *suckarriktigtdjupt*
 


Kommentarer
Postat av: Leona

Snyggt de blev på din blogg... men aningen deppigt... grått depp.. puss

2010-09-23 @ 11:39:34
URL: http://prinsessanleona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0