25/75

Har sovit nästan exakt åtta timmar inatt och de bäddar för en bättre dag iaf. Har mina små krig i huvet ang R... Såå jobbigt att logga in på fb och se att han e där men ja vill verkligen inte prata m honom. Inte nu....kanske aldrig. Ja kan inte bestämma mig. Alla säger t mig att ja borde ta bort honom helt. Vill vi ha kontakt kan vi alltid maila, men ja vill ju va duktigare än så! Ja har så svårt att tänka mig att INTE ha honom i mitt liv...
   Anser att han inte spelat schysst men ändå vill ja ha kontakten...Här önskar ja verkligen att ja kan lyda AL´s råd...25% hjärta o 75 hjärna.... Men de kommer kanske....

Ida skiner solen så de borde kunna bli en promenad. Ligger back i skolan och har massor m tvätt! Och sen då den sista ang alla roliga sms....J hade ju som sagt ingen aning att de skett. Men ja har iaf sagt t honom att en anmälan kan bli av. Mest för att visa att ja menar allvar. Ja vet redan att den inte leder t nåt konkret men eftersom ja inte satte ner foten i början när ja SKULLE gjort de så krävs nåt ordentligt nu, om ja alls ska få stopp på detta!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0