Verkliga drömmar


Usch va jobbigt de e när en nattdröm hänger sig kvar. När hela känslan av den svider i magen. Drömde om R inatt.... Först började de jobbigt men saker blev sagda som fyllde mig m hopp. Skippar detaljerna dock... Sen frågar ja hur länge han eg varit tillsammans m den nya tjejen. "I lite drygt ett år" svarar han då! Så gissa om att de värker i magen...för de skulle betyda att ja blivit en tjej han hade vid sidan av o dessutom tillhör (även han) den otrogna typen! 
 
Men ännu värre än denna känsla var att ja återgick t mitt gamla beteende. De där ja blir överpatetisk o bönar o ber att han ska stanna o att vi kan fixa våra "problem". Ja allt e ju rörigt när man drömmer o kanske va detta en lite varning till mig att inte falla tebax. För de måste ja ju ändå berömma mig själv över....att ja INTE försökt nga patetiska knep för att få hans medlidande el försöka tigga o be mig tebax. (Detta har ja nog gjort i alla mina tidigare förhållande) Vill han inte ha mig så e de verkligen hans förslust. Kanske kommer han aldrig t samma slutsats ;o) men eftersom ja vet att han inte kan få en bättre tjej så vet ju JAG att de e hans förlust...o inte min...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0