Välbevarad skulle ja kalla mig

Underbart när man kan få lite miljöombyte. Har haft en härlig helg m familjen i skärgården. Njutit som vanligt o mkt tid för eftertanke o disskussioner. Alla har vi ju våra ups and downs o detta ja funderat på nu under bilresan hem handlar om MIG frugan...ok?

Varför väljer killar ofta yngre tjejer? Ja har alltid - utan undantag - blivit ratad för nån yngre. Många ggr har de dessutom upptäckt att gräset oftare inte e grönare bara för att de ser ut så på ytan. Är de för att de tror att de ska hitta nån de kan "forma" eller tror de att hon inte hunnit lägga sig t m så många ovanor el va e de?? Tror de att ett snyggt yttre e viktigare än nånting innanför pannbenet (säger INTE att man e korkad för att man e yngre än jag!!!) eller viktigare än att man har nåt gemensamt?

Visst har ja hunnit en bit över 30-strecket men ser ff fräsh ut - vilket ja e medveten om att alla i min ålder inte gör. Ungdomlig i sinnet el va heter de...har barnasinnet i behåll. Men ja har haft en rad förhållanden som kraschat bakom mig, ja har barn, ja har bott själv många ggr, ja har lagt mig till m en maaaassa egna vanor o ovanor o ja vet PRECIS hur ja vill ha de i mitt hem.
   Betyder de då att ja aldrig ska få hitta nån att dela livet m? Tycker inte de känns speciellt rättvist faktiskt. Sen sitter ja absolut inte o tycker synd om mig själv men ja pallar INTE springa ute o leta heller... dessutom spelar de ju ingen roll hur ja gör för ALLA ja träffar har en sak gemensamt....som har m yrket o göra. O nej de e inte kollegor allihop o jobbar inte m exakt samma sak heller.. men ja...får se om ja skriver de nån da...

Ja...känns som en förkylning kryper runt i kroppen o lurar plus 2½ timmes bilkörning börjar kännas. Min hjärna lär fortsätta på högvarv ett tag till dock men ska se om ja kan snuva kroppen på den här ev pärsen iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0