Trött tröttare...

Världens segaste förmiddag har vi haft här i skärgården. Sovit som ett as rent ut sagt, först frös ja, sen snacka lillsnäckan mest hela tiden eftersom hon inte e helt kry o sen blev de för varmt. Efter ett antal koppar kaffe ja ff helt färdig! Men de blir säkert bättre :o)

Färden upp igår va ett litet äventyr i sig. Körde lite fel (!) men de blev bra till slut o vi hade gott om tid så. Men ja känner av att ja inte e så van att köra bil längre. Men ja fixa hela vägen m bravur tycker jag. Men de kan ju även va spänningen från denna tur som idag gör att ja känner mig bakis. E alltså inte detta men de känns i mage o huve som om ja e de....

Älskar o va här....frugan o ja har redan hunnit filosofera massor o ja e en lösning på spåret! Det bara kom över mig innan men e för tidigt att sätta ord på. Men de har att göra m mina val av killar så klart ;o) och vad ja söker. Två saker som krockar... Vad ja söker vs hur jag är som person..... Spännade spår iaf...tänk om de lossnar!?!

Nä nu får vi väl få ändan ur sofforna. Vädret ser lite tveksamt ut men de verkar inte va jättekallt. Barnen slängde vi ut för en stund sen o dom har inte klagat än iaf. Haha...dom tror dom ska få bada i poolen sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0