Man får passa sig...



...ibland för va man önskar sig av sin framtid. Ja har kanske inte varit speciellt kräsen el detaljerad va gäller mina framtidsdrömmar. Har väl eg alltid bara önskat att nån vill älska mig...men ja har missat den där lilla detaljen om att han ska vilja ha BARA mig o inte ljuga, inte vara otrogen, vara genuint intresserad av att lära känna mig osv osv osv.

Min kompis gjorde nåt liknande. Hon önskade sitt ex tebax till varje pris men glömde bort hur han hade behandlat henne tidigare. O visst fick hon som hon önskade, han kom tebax men han behandlade henne likadant o hade dessutom ett förhållande till, sidanom...

Detta passar ja mig nu för! Ja önskade ju även ja lite tokigt. Ja önskade ju få en ny chans att få R tebax o han kom ju tebax o ja fick min chans att visa vem ja e, men ja glömde oxå detaljerna! Ja så kan de gå....
Så nu drömmer ja bara om "någon" men e däremot väldigt noga m detaljerna ist. O ännu mer vilka egenskaper han INTE ska ha....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0