Tro ska man göra i kyrkan..haha!

Blev ingen promenad och ingen sol heller. Hade nog behövt mer frisk luft men kallt e de o vi har varit ute o plaskat m vatten. Gott sällskap, god mat o gott vin bjuds de på o snart nåt hemskt kortspel där man måste koncentrera sig. Kanske lika bra. Har idag fått alldeles för mkt info o ja har ff inte bestämt mig för om ja ska ta de som en förolämpning el bara dra en lättnadens suck?

Fattar verkligen inte hur killar tänker? Känner mig just nu sågad längs fotknölarna o ja tror mitt självförtroende inte kan bli sämre... Men ja vet ju att ja själv styr detta så varför låter ja mig? Alla säger till mig att ja e värd så mkt bättre o att mina drömmars man finns där ute. Men hur träffar ja honom då? O VAR e han? O när träffar ja honom då? Så många frågor och inga svar... Tålamod när de gäller mig själv e verkligen inte min starka sida...

Ja trodde ju faktiskt att ja hade träffat honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0