Sjuk

Ja inte kunde ja lura nån sjukdom inte! Kan inte lura någon eller något nånsin... 

Ska t doktorn om en timme. Låg helt däckad hela dan igår m sån värk i kroppen att ja inte kunde röra mig o stackars lilla A va världsbäst. Hon fixade själv frukost - yoghurt - o sen fixade hon min. Fast den slank ner i hennes egen mage, haha! Sen skulle hon överraska mig...m en macka. "Fölåt mamma men den e nog lite kladdi.." Jotack ;o) Gick på värktabletter för att kunna komma t soffan så o se t att hon fick lite mat. Pust...

Nu i em har min duktiga tjej fått vara hos Frugan. Båda barnen ville leka o båda va ändå hemma från dagis. O då kan ja dessutom gå t doktorn i lugn o ro. Va skulle ja gjort utan denna underbara person i mitt liv? Men nu ska ja snart iväg o få veta om ja "bara" e förkyld eller om min gissning e rätt...


Kommentarer
Postat av: Jammy

Lita på din magkänsla, den är grym !

2010-10-06 @ 17:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0