Övertrött

Sitter just nu o samlar kraft att stänga ner. Har pluggat efter bästa förmåga hela dan ida eftersom nu examensdax e på måndag. Lika bra o få de gjort. Kan bara göra mitt bästa!

Igår va de utgång! Ja hade kul. Kunde varit kuligare men de får ja nog gå in på när irritationen lagt sig ngt. Mitt sällskap hade vissa probelm som ja inte kände till. Eller ja vet ju att hon har dessa problem men ja har aldrig festat m henne o därför visste ja inte att de kunde va så jobbigt för alla i henens närvaro att festa m henne. DET va iaf första o sista gången ja gjorde de. Man lär ju sig förhoppningsvis av sina misstag....

Sov gott men lite därav min sega dag ida då. Men ja lägger mig nu, kommer upp tidigt o hinner därmed antagligen m mer imorrn....så natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0