Nu har ja...

...börjat landa lite i gårdagens händelser. Ja hade min första muntliga examen, i administration. De va så himla nervöst men läraren va inte riktigt så bister som ja föreställt mig henne... ;o) Hon gav tom lite ledtrådar t ett par frågor som ja fastnade på! Men hur som så avslutar hon m att säga att "ja de här känns som att du kan de du ska men du har ju inte skrivit så bra på rapporterna" Då tänkte ja att jamen då får ja ju iaf mitt G som ja siktat på för då har ja ju klarat den muntliga delen men blev nerdragen av den skriftliga...strunt samma...ja klara det!

Då säger hon "Så ja tycker du kan få ett MVG iaf." VAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja fatta INGENTING!!! Ja sken väl upp o fick ur mig ett "tack" o sen fumla ja som sören för o stänga ner mötet... SEN skrek ja ett riktigt Ronja-skrik! Hahaha...va grannarna måste tänkt... Men hur som...nu e de kapitlet avslutat o boken ska säljas o ny köpas men först.... företagsekonomin! Nu jäklar....nu kör vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0