"Ledig" helg?

imagescajzh2w5Har nu lämnat lilla A på dagis i en riktig prinsessutstyrsel. Tror vi lyfte ett par personers morgon lite på vägen dit. Med rosa kjol som stod rakt ut o spö i handen o sjungandes "om ja bara visslar.." så va de mer än ett par som drog på smilbanden när vi passerade.

Ida ska hon hämtas lite tidigare o så ska hon få åka m mormor t min mosters sambo som fyller år. Sen ska hon stanna där hela helgen. Ja har ju en del o ta igen i skolan o om ja kan stjäla timmar även på helgen ska de nog lösa sig. För tyvärr kan ja inte sitta hur många timmar som helst i rad ju!

De e dock inte de lättaste o lämna henne t dom dessvärre. Min mor o ja e väldigt olika o man väljer ju inte sin släkt men efter många samtal m syster P så har ja bestämt mig för att inte ta ifrån henne kontakten m mormor o morfar. Bara ja slipper följa m så! O ja utgår nu från att hon e så stor att hon säger ifrån om hon inte trivs där.
   Hon sa iofs igår två ggr att hon inte ville dit, men m Frugans hjälp lyckades vi lista ut att de nog mer handlade om att hon inte vill va ifrån mig...

Men förutom att plugga ska ja faktiskt unna mig att va lite vuxen oxå bara då ja blivit bjuden på tjejkväll m ev utgång. Ja gillar stället o ja brukar känna en del folk där. Enda nackdelen e kanske att de påminner mig rätt mkt om R, men ja har luskat lite så ja e ganska säker på att han inte e i Sverigen nu. Kanske hans nya tjej e där men OM de nu e hon ja tror så BORDE hon ju inte va de eftersom hon inte har åldern inne....! ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0