Klockren

Skulle eg inte skriva nåt, bara stänga datorn... Men haha, ja e ju störd så...
Har i princip lagt ner all kommunikation på fb för tillfället. Naturligtvis mkt pga att ja varit sjuk men redan innan... Orkade lixom inte uppdatera nåt. Skämt o annat förekom men inte på min sida. Så började ja "spå" mig.... Hahahaa! Små spådomsliknande meningar som man sen kan välja att publicera på sin sida om man vill. Ja gjorde de mest på jäkelskap för ja vet att ett antal personer i min omgivning stör sig på alla som gör så...haha! (Visst e ja knäpp? Ja vet...)

Kvällens spådom blev "Välj en partner som visar sina känslor  (el nåt liknande), du ska inte behöva sväva i ovisshet." SÅ KLOCKREN!!! Ja har aldrig varit tillsammans m ngn som ja inte behövt tvivla på...! Många som sagt t mig att "de e ju så de ska va"...men va fan vet ja? Ja har kanske inte riktigt samma referensramar som "alla andra"...? Men samtidigt vet ja ju att de e så...

Så nu e väl bara frågan... Var finns de såna män då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0