Känner mig lite...

...slagen ida. Inte gjort många knop men storstädat o bakat en omgång muffins iaf...
Trodde ja hade planer för kvällen men så va de visst inte, så de blev myskväll m lilla A igen. Klockan e rätt mkt nu men vi kör Pretty Woman....why not? Dagdrömmeri e ju min specialitet...

Idag ringde pappan för o prata m mig. Höra hur de va m mig o sånt. Ja fattar inte varför de finns så många människor runt mig som låtsas att de bryr sig? Lägg energin på nåt annat, tex o va ärliga! Han spela snäll tills ja tyckte han gick för långt. Han har valt att flytta ut i skogen 20 mil härifrån o så tycker han att JAG ska sätta mig på ett tåg för o möta honom så att HAN ska slippa köra så långt... Ursäkta mig, men nu e de inte JAG som valt denna situation och ja tycker faktiskt att eftersom ja har mitt barn ALLTID, utan hans hjälp så tycker inte ja att ja ska behöva sitta tre timmar på ett tåg för att hjälpa HONOM. Ja har försökt att va så tillmötesgående ja kan, men ja orkar inte mer just nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0