Examensdax

Igår bestod dagen mest av pluggande. Har nämligen ikväll min första muntliga examen. E ganska nervös måste ja erkänna men ja kom på igår varför... Ja e nämligen rätt påläst o ja vet att ja kan de mesta, inte allt men litar på min förmåga att snacka ;o) Nervositeten kommer mest från att ja inte vet hur en muntlig examen via nätet funkar! Men va kan hända? Datorn exploderar? Läraren hoppar ut o stryper mig? Hahahhaa...nä de löser sig nog.

Efter drömmen om R igår mådde ja inte jättebra måste ja erkänna. Alla tankar om hur han faktiskt valde nån annan o verkar jättekär o direkt vill att alla vet de känns som ett slag i magen. Mig höll han hemlig tom för sina närmsta vänner, de gör ont. O där har ja ju tanken igen på varför känslor inte besvaras. Tänk så skönt de varit om känslor endast uppstod om båda kände likadant! SÅ mkt lidande man besparats då....

Samtidigt som ja här borde fatta hur dumt de e o fortsätta drömma om honom... Ja betydde inte speciellt mkt för honom o nån vidare respekt från hans sida verkade ju inte finnas heller. Varför skulle han då va värd o sörja? Ja e ju värd bättre så varför fattar inte mitt hjärta de???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0