Attraversiamo


Lyckan, kärleken och meningen med livet.... Ja vem har svaret på den frågan?
Denna underbara film va för mig just nu. Kanske vid ett annat tillfälle i mitt liv hade ja inte haft samma åsikt som nu men just nu känns de som om de va ja....nästan... Så många aha-upplevelser och massor igenkänningsfaktor. Detta är helt klart en film som ja kommer att köpa för all denna feelgoodkänsla....aahh...ja saknar ord!
   Ska även införskaffa boken. Den ska va ännu bättre sägs de. Hur som...så många av dessa saker hon gjort som ja oxå gjort...o kul att vissa personer i filmen även finns i mitt liv..haha

Har den senaste veckan varit rätt arg på R. Ja har varit ledsen, besviken och sårad. Nu e ja mest arg o ja tror på att man måste gå igenom en massa faser för o kunna gå vidare. Arg över att han inte kunde va ärligare än såhär. Varför träffa mig i sju månader när han visste att ja förra gången va kär i honom? De behövde ja väl knappast berätta för honom att den risken fanns? Visst gör vi tjejer ofta detta...tar för givet att killen ska fatta vissa saker men ändå....vissa saker e rätt givna lixom...

Och de faktum att han träffat flera tjejer... Ja detta har han ju aldrig erkännt men ja har bestämt mig för att gå på min magkänsla o den säger att de va de han gjorde. Ja betydde nog en hel del men inte tillräckligt. O de räcker inte för mig! Ja e värd full uppmärksamhet o att komma först... Inte va en tjej i raden på en lista som ska bockas av....typ....jaja... nu behöver ja nog lugna ner mig o bena upp mina tankar lite...
 


Kommentarer
Postat av: Annette

Hejsan! Tack för ditt besök på min blogg :) Jättekul med nya människor och jättetrevligt med folk som kommenterar. Ja, när man inte ens kan få gå ifred i malmö mitt på ljusa dagen, då vet jag snart inte vart det skall sluta, och grejen är ju att det tyvärr är så unga killar som gör såhär. Ha en skön helg...solen lyser ju idag :) Kram

2010-10-09 @ 13:46:33
URL: http://onemomentinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0