Åh så underbart...

...o komma t Stadion igen! Älskar stämningen där o även om de tyvärr blev förlust ida så e de så kul o bara vara DÄR!  O dessutom va de skitkul o få komma ut lite o mest av allt kul o träffa JL. De va en massa år sen sist, men de kändes verkligen inte så. Visst va de andra samtalsämnen än förr men de e ju de som e charmen att kunna träffa gamla vänner o upptäcka att man ff har en massa att prata om!

En hel del sjungande blev de, vilket känns i min hals, massa prat o en hel del uppdateringar om gamla vänner. En av dessa var tyvärr ingen glädjande sådan o därför känner ja inte alls mig upplagd för o gnälla över ett patetiskt ex som prioriterar de mesta annat före sitt barn... tar de imorrn ist. Vill inte ha honom på min näthinna när ja ska sova ändå!

Skänker ist en tanke t en av de gamla vännerna som verkligen fått känna på livets hårda skola. Man ska aldrig jämföra sina problem m andra för var o ens verklighet e ju störst för den personen, men den här tyste, snälle killen har tyvärr fått ta smällar som ingen ska behöva ta. Nu vet ju inte han att ja vet o trots att många år gått så har han tydligen ff inte kommit riktigt på fötter. Så min sista tanke går t honom m hopp om att han ska få finna lyckan en dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0