Tvåbarnsmamma

E tvåbarnsmamma idag! Eftersom våra små älsklingar fick sina "efterlängtade" prickar e ungarna just nu här så att Frugan fick gå t skolan. Imorrn e de ja som får lämna t henne så ja kan gå på en liten lunchdejt...
Snart ska vi äta o sen får vi se om ja kan plugga lite trots mina busiga sötnosar...

Hahaa! Så kul o tjuvlyssna på dom.... Min loppa säger t lille N att han ska plocka undan efter sig... "Man kan ju inte baja plocka fjam o plocka fjam. Min mamma fick städa hä helt själv när ja va på dagis. De e taskigt!"
Hahahahahahaaaaaaaa!!! Sötnosar :o)

Blir även lite flyttstäd ida! Kom ju på de när ja ser alla runt mig som flyttar o därmed städar o sorterar.
Om ja låtsaspackar ett rum i taget....så blir de ju sorterat plus att man får grundstädat.... Men de låter ju lite omständigt men ja ska testa badrummet nu ;o)

Tänker även en annan ev flytt.... På bloggen då. Har blivit tipsad om att Blogspot e enklare att underhålla vilket hade varit bra för en novis som ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0