Underbara soppa

Oj vilken soppa de blev av denna dag! Tjugo min innan min muntliga examen - som fö avklarades m ett VG - så upptäcker ja att Hermods avbrutit två av mina kurser då ja inte följt tidsplanen. TJUGO MIN innan! Nervös som en ko blev ja såklart men de gick ju bra ändå *pustarut*

Sen blev de t o cykla ut o fixafixafixa men först en kopp kaffe hos AH vilket visade sig bli en ren inredningsinpirationsdröm! Herregud vilket välstylat hem!!! Ja fick såklart massor m lust o fixa här hemma så nu har ja ännu fler projekt...

Sen ner t Studievägsledaren o ställa de frågar ja planerat o efter de dom nya som dök upp under morgonen. Men dom va jättebra så de va bara t o attackera Csn ist. Inga problem där heller...och varför då? Jo av den enkla anledningen att personen som skulle skicka in papper om vilken studietakt ja har, verkar ha skickat FEL papper...
Så ibland kan fel bli rätt och de va just va ja behövde!

Sen vidare t banken, tjohoo...lite pengar o efter de kom min underbara lilla superglada prinsessa hem! SÅÅÅ härligt o få hem henne igen. Och ovanpå allt detta blev vi dessutom bjudna på middag hos frugan. Mums!

Så m en sån här dag blir ja inte lika sur när pappan hör av sig o irriterar sig över att han mister en helg m lilla A för hon då kommer att va sjuk.... Ja ber honom läsa fakta innan han beslutar sig... Men men.. Enligt
www.1177.se så står de där att vattenkoppor oftast bryter ut mellan 10-20 dagar efter smittotillfället, (oftare närmre 20 dagar dessutom men de kan man ju inte veta) Då räknar han ju snabbt ut att hon "ska bli sjuk på söndag så då får hon inte komma" o sen vill han att JAG ska förklara varför. Varför kan inte "litetidsföräldern" ha sina barn när de  e sjuka? De e ju inte så att han ersätter mig nånsin för de ggr ja måste vabba... Men men, ja tror ja sagt de en miljon ggr men ja säger de igen: KARMA!
                                                                            
Sen gör de ju inget att Mff vann m 4-0 dessutom! (bild fr Sds)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0