Grumlad glädje

För en timme sen så sprang ja o min lilla loppa omkring o dansade o skrek o firade segern o va sjukt glada! Planerade hur vi imorgon ska t Stortorget o fira o applådera våra idoler!

Helt plötsligt ringer de på porttelefonen.... Trodde de va en busringning o när lilla A ville springa o svara så sa ja ju såklart nej! Ja svara o då e de hennes pappa! Han som inte kunde ha henne denna helg pga ev smitta o då visar de sig att han varit på matchen!!! Lite svårt o neka honom att få säga hej t sin dotter men detta e INTE ok!!!

Ska han bara kunna ringa på dörren o spela på mitt samvete? Nä fyyyy....han sabba hela glädjeyran o tyvärr lyckades ja ju inte dölja min irritation som ja brukar inför henne utan hon sprang först fram o kramade men backade sen genast o ville upp t mig. Han ville även hälsa på mig sa han o ville kramas.... Ja sa t honom att ALDRIG nånsin mer komma oanmäld! Önskar han visste va ordet "respekt" va för nåt....

Vill sjunka lågt o göra samma som hans tjej...smutskasta honom på fb, messa henne o berätta va han gör o vill göra, visa henne smsen han skickar t mig när de e ovänner.... MEN ja måste stoppa mig!

K A R M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0