Beröm till mig

Ikväll ger ja mig själv en klapp på axeln. Redan strax efter lunch hade ja fixat dagens dos av studier. Körde klart, fixade ärenden på stan i raskt tempo och förberedde även morgondagens kalas. Känns verkligen rätt ok måste ja säga o inte fullt så tungt som igår.

Va även inom på mitt jobb o sa hej svejs o ja ska nog jobba lite nästa vecka. Känns helt ok de m, även om ja inte vill va där mer men ja gillar ju o få va där o reda upp de när de kört ihop sig...hihi! Kanske kan de va så att de visar sig att de saknar mig lite...? Lika gott isf.. ;o)

Nä nu ska ja fortsätta i min takt genom att gå o lägga mig fillibums. Fick reda på imorse att R kommer hem nästa helg... Usch o blä, för o hälsa på sin tjej... Men då gör ja såhär: Varje dag ja ger mig utanför hemmet ska ja se "perfekt" o glad ut. Skulle ja ha oturen att stöta på honom så ska iaf inte HAN få veta! 

G´natt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0