Vårruset

Alltså ja kan ju detta me o springa! Nu klarade ja 5 km IGEN utan o stanna o ja va denna gång inte totalt slut heller för ja har lärt mig följa min egen takt. Fattar inte att de ska va så himla svårt o bara hålla detta... En väninna hade ikväll anmält sig o sin man t nåt annat lopp i slutet av sommaren. Det loppet e på 10 km ist o ja e SÅ taggad o hänga m på de!!! De som e svårast e för mig o hitta tiden. Kan hitta tid tre dagar i veckan, men bara varannan vecka. O nu har då allt blivit ännu svårare. För 1 ½ vecka sen fick ja ett sms av pappan. "Vi flyttar den 8/5" Tjo hopp o hej! Ja visste ju att han skulle flytta men inte m 2½ veckas framförhållning!!!

Jag bör nog nu hitta ett nytt jobb. Annars lär ja gå under....Men va ska ja hitta på? Älskar ju mitt jobb! Men nu funkar inte jobbet m dagistiderna o ja KAN inte leva på att andra ska ställa upp för mig hela tiden. Inte heller att den enda helgen i månaden (osäkert ännu) ja INTE  har prinsessan då jobbar ja hela helgen! Ja lär nog behöva liiiite egentid oxå. I vilket fall känns just nu livet rätt körigt. men ja har frugan....utan henne hade ja aldrig överlevt!!!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0