Rensa i röran

Jag har alltid haft så himla svårt att kasta bort saker ja inte har nån användning av längre. Släpat m mig gammalt skit vid varje flytt. Vid en flytt bars 23 kartonger från ett förråd t ett annat! Då började ja inse att något inte står rätt till men hade inte styrkan att förstå el att göra ngt åt det. En lååååååång process startade o nu tror ja att ja e på väg in i nån slags slutfas på den STORA rensningen.
   Den stora utmaningen nu vet ja inte om den e o slutföra mitt eget projekt el att lära min lilla prinsessa att inte göra om mitt misstag... Idag började vi gå igenom en del av hennes leksaker. Hon e jätteduktig! Lägger å sidan o funderar på vem som skulle kunna bli glad över nån av hennes saker....
  
Har man rörigt i huvet e de rörigt runtomkring dig va de nån som sa en gång. Mår en person väldigt dåligt inombords slänger hon ofta sina ägodelar på golvet.... Ja detta va sen de praktiska startskottet. Att inse att ja för det första har alldeles för mkt prylar. En massa saker kopplade till minnen o personer. Till vilken nytta? Har tyckt att när jag förvandlade 23 lådor till 12 så har jag tagit ett jättekliv! Men NU....shit....ja vill bara bli KLAR!!! Men det ja lärt mig de e att de FÅR ta tid...De MÅSTE ta tid...
   En del vill ja kanske inte slänga rakt av utan får för mig att ja kanske ska stå på loppis... Gör ja då de eller? De vet ja inte än MEN ja e ok m att då får de sakerna stå välsorterade för sig själv i ett hörn. Snart e ja redo....
Redo för mitt nya liv m nya utmaningar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0