Pinsam

Usch o fy...sååå stolt över att ta kontakten. Sååå modig kände ja mig o FY va skämmigt när människan inte minns mig ALLS... Undrar om de inte varit bättre om han sagt "tack, men nej tack". I hans ögon verkar ja nog va en stalker el annan jäkla galning... nej de blir till o be om ursäkt på ett snyggt sätt o hoppas han ff kan se de som en komplimang o inget annat. Lär dock dröja innan ja blir så modig igen.

Förutom detta har de varit en helt ok dag. Fick spontant besök av systern och hennes pojkvän. Satt o uggla hur länge som helst o lillskruttan bara njöt av att de va nån mer här. Tror hon tycker de e lite trist när vi e ensamma, men samtidigt orkar ja inte alltid va den som ska ge mig ut när vi ska va sociala. Ja kämpar ju så himla mkt här hemma för att de ska bli fint o hemtrevligt. Hoppas snart våren kommer för då bryr ja mig inte om detta alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0