Vilken dag

Vilken dag.... Först ville sessan inte till dagis. Sen va ja på jobbet....möte, möte, utvecklingssamtal. Inget kul alls... Ja trodde ja skulle få konstruktiv o praktisk kritik...men nope! Ja har ojämt humör. De andra går på nålar för dom vet inte var dom har mig.... Mao...e ja sur så säljer vi dåligt... Tar absolut till mig av kritiken men just nu e ja så trött att ja inte orkar fundera på hur. Vad ja vet e iaf att ja inte mer kommer att öppna mig så som ja gjort. Lovade mig själv innan att ja inte ens ska gnälla över disken...ska sköta mitt helt enkelt...

När ja senare skulle hämta skitungen på dagis så ville hon inte hem igen!!!!! Ställde till en jäkla scen så alla de andra barnen va helt chockade. Blir nog t o ringa bvc nu....de här kan inte BARA va åldern. Måste kollas upp känns de som!!!

För att orka allt detta ja har framför mig behövs nog en plan. Ska utarbetas i helgen, mellan allt jobb, men även mellan de kuliga som händer. Kommer att dokumenteras o sedan följas upp... så kommer ja inte undan mig själv...enda sättet. Nu e ja trött som en gnu! What a day....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0