Trött lördag

Känner mig helt färdig idag. Har snart haft två veckors semester...skulle behöva några dagar till! Var ute och powerwalkade i en och en halvtimme innan, så bra nu DET går i snön! Kom hem och började frysa som sören.... Kollade nån supersorglig film som kanske borde fått mig att inse hur bra jag har det, men jag blev så sorgsen att det känns som om jag ska gå itu! Saknar mitt lilla troll t tusen....men idag e hon på sin lillasysters dop och jag oroar mig massor över hur det gått o köra o om hon ska behöva stanna däruppe el om hon får följa m farmor o farfar hem. *hoppashoppas*

Frugan hörde nyss av sig o sa att ja gärna får komma över o se melodifestivalen hos dem. Men just nu känner ja inte alls för det. Borde göra nåt iaf eftersom de e sista lediga dgaarna här nu, men först ville ja ha sommarfest, men kändes lite kort om tid o dessutom var de fest igår som många av mina kompisar va på o dom e nog inte sugna på en till o sen snacka ja m nga kollegor o lite aw... men ja orkar inte ens höra av mig. Vet inte om dom ff e på, men dom hör nog av sig. Jag vill hellre sitta här, sy nån kudde, äta ilte godis o se melodiskitfestivalen o tycka lite synd om mig själv! Hahahahaaaa.....

Nu e de "Tillbaka till framtiden" på tv. Ska kolla lite på den o känna efter. Kankse en powernap e va som behövs ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0