Testpremiär

Just nu önskar ja att ja börjat skriva när jag mådde bättre... Just nu e de sådär... Men ja är och förblir en planerare. Älskar att planera, fantisera och drömma om vad ja ska genomföra. Kan ofta sätta igång m mina projekt, men slutför långtifrån allt.... detta kan tex resultera i lådvis m bla tyger, pärlor o band. Just nu ligger det återigen nya tyger som ska bli kuddar i vardagsrummet. Hahaa...ja i ett nötskal!

Har för en liten stund sen varit o lämnat min lilla prinsessa på dagis. Vi har varit lediga tillsammans en vecka nu. Va faktiskt lite nervös för hur det skulle bli... Hon e snart 4 1/2 o inne i värsta trotsåldern. Har försökt läsa en del om detta för o slå in i skallen att de inte e MIG de e fel på!!! Ena stunden e de pussar o "ja ääälskar dej mammis" och nästa sek kan de va "du e vääldens dummaste o fulaste mamma!"
   Världens dummaste...hmm...ja den fattar ja. För vem e inte dum i huvet när man e oense? Men "fulaste"????? tack för DEN...! Ja de blir till o ut o powerwalka nu då. Har ju "planerat" min dag nu i huvet så...

Bara en macka o lite såpa till så.... SEN har ja ju faktiskt påbörjat nåt ja funderat på i ett år dessutom... Ny värld, nya möjligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0