Nu börjar det

Så nu e de ny vecka....druckit sista läsken... När ja vaknar så e de bara kaffe som e ok... Sen e de ersättningar av diverse slag som gäller... Min älskade fru kommer på frukost. Ska tvätta kl åtta, käka m henne o sen gå min långa promenad. Måste se om ja kan hitta ny telefon, nytt bredband och även kontakta familjerådgivningen. Pappan tar priset o han ska inte få fortsätta bråka m mig o ta min energi. Den vill ja ha till mig själv!
    Brutna överrenskommelser och fullständig respektlöshet. Fattar inte va ja nånsin gjort honom för ont? Stackars stackars nya tjej bara. Hon har allt framför sig. Kanske borde önska att hon åtminstone slipper få veta va han gör mot henne? Inte för att mitt liv blir bättre för det el så, men karma...

G´natt...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0