Ja har en fru

Ja har en fru ja... Hur kommer detta sig? Ja bor ensam m min dotter varannan vecka o helt själv varannan o ändå har ja en fru! Jag minns så väl hur de startade! Vi va på en fest, nyblivna singlar båda två. Hemma hos en tjej vi knappt kände.  Vi snacka m en kille som verka shysst o så. Vi berätta kortfattat vår situation o sa att de va svårt o hitta tvåor o små treor som singelmammor i den här stan... Vi funderade på om vi skulle skaffa en fyra tillsammans. Dels för att de e lättare o hitta större lägenheter o dels för o komma ner i kostnad. Han tyckte de va en trevlig idé o erbjöd genast giftermål! Hahahaa...perfekt ju! Söt o trevlig kille som e min varannan vecka medans ja har nån som tar hand om min lilla tjej. O sen varannan v har ja trevligt sällskap o e tvåbarnsmamma!
   Så från den dagen så har vi kallat varann för Frugan o visst undrar vissa. Hahaha....som på dagis! Våra barn e lika gamla o går på samma dagis. Ibland kommer vi dit ihop o ibland hämtar vi varandras barn... Underbart och ha en person som e så nära o betyder så mkt.... Vi finns för varann i vått o torrt. Vi har haft ett par tuffa år båda två o då e de så skönt att man kan va sig själv utan o spela ett spel. Vi har tom bråkat lite ;o)  Men de e äkta kärlek! Man kan säga ifrån när nåt känns fel utan att man tror  att man ska mista den andre....

Älskar dig Frugan!!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0