"Han e inte tillräckligt intresserad..."

Väntar...och väntar... Fast ja bestämde mig för att INTE göra det! Principfast e ja oxå så NOPE ja tänker inte alls höra av mig.. Ups, men det va ju just de ja gjorde. I söndags. Sa hej på Msn o sen slösnacka vi lite. Han hade haft en bra semester och de hade ja visst oxå haft. Fåordig om sig själv som vanligt. Ja ställer dock många fler frågor nu. Undrar så mkt och vill eg lära känna honom, men han e helt enkelt inte intresserad. Men för att ta mig igenom tre veckor av undran så var det såklart lättare att inbilla mig själv att han nog skulle höra av sig SÅ FORT han kom hem. Men icke! Sen e de resa norrut som gäller. Förvisso i jobbet, och inom Sverige denna gång men ändå...
   Lär inte höra nåt nu o sen blir ja ledsen igen. Därför ja inte skulle börja bry mig...men de e ju nåt som hela tiden säger mig att "rent teoretiskt så passar vi ju så bra ihop".... Men de e faktiskt HANS förlust för kanske e de så att Mr Right kommer i min väg medans han går omkring o velar...
   Borde ta o kolla "Dumpa honom" igen. Så himla bra film! Började läsa boken men i mitt tillstånd va den liiite svårsmält just då. Såg filmen strax efter el va de ett år? *tiden springer* Helt underbar o har hjälpt mig massor av ggr...om inte annat så förra gången vi bröt. Har även hjälpt mig många ggr då ja varit på väg att ge vänner löjliga falska råd som vi vet inte stämmer ändå... Visst hittar ja på små ursäkter för vissa personer ibland men på de stora hela tänker ja ändå.... "Han e inte tillräckligt intresserad"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0